Klachtenregeling
Heeft u vragen, problemen, klachten over het onderwijs, de aanpak van de kinderen of andere schoolzaken, dan bespreekt u dit met de groepsleerkracht. Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kunt u terecht bij de directeur. Hij bespreekt het probleem met alle betrokkenen en zoekt naar een oplossing.
Als ouders niet tevreden zijn over de manier waarop een probleem of klacht wordt opgepakt door de schooldirectie, kunnen zij contact opnemen met de interne vertrouwenspersoon van de school, mevrouw Hester Dijkstra, te bereiken via hedijkstra@proloog.nl. De interne vertrouwenspersoon geeft aan waar ouders terecht kunnen met hun klacht. Zij kunnen contact opnemen met de externe vertrouwenspersoon.
Mocht de kwestie dan nog niet naar tevredenheid kunnen worden afgerond, dan kan de klacht ingediend worden bij het College van Bestuur van Proloog.
De Klachtenregeling Proloog bevat te nemen stappen en mogelijkheden voor het indienen van een klacht.
U kunt de hier de klachtenregeling Proloog bekijken.